جوک های با حال و ناااااب

جمع دانشجویی بینالود(خاطرات من در بینالود2)

دانشجویان امروز بینالود مدیران فردا

جوک های با حال و ناااااب

توی خونه تنها بودم ، به خودم گفتم قربونت برم ،
یکم مکث کردم باز به خودم گفتم خدا نکنه عزیزم … :(
.

.

اگه دختری رو دوست دارید زیاد بهش محل نزارید
دخترا همیشه دنبال مردای دست نیافتنی اند
از طرف یک پسر دست یافته شده !!
.
.
.
هر وقت دیدی زندگی داره روی خوش بهت نشون میده
بدون یه کاسه ای زیر نیم کاسَش هست…!
ثابت شدس !
.
.
.
رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟
میگه کتابشو؟
گفتم : پ ن پ خودشو ،
یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه تا بتونه ببینه…! :lol:
.
.
.
من بچه بودم جوجه رنگیامو مینداختم تو حوض تا بهشون شنا یاد بدم،
ولی خوب انقدر تنبل بودن که ترجیح میدادن غرق بشن …
.
.
.
تا حالا دقت کردی ؟
پیدا کردن یک آدم وفادار،
از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی سخن گوی سرخابی تو اقیانوس آرام سخت تره !
.
.
.
مریض :
خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم
دکتر :
من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست
.
.
.
رفیق داداشم رفته بود مصاحبه برای استخدام:
+ امسال سال چیه؟
- نهنگ
+ پاشو برو به بعدی بگو بیاد تو
رفیق داداشم :|
.
.
.
از هر دستی که بدی همون دستت نمک نداره …
.
.
.
من ی جمله ای را خیلی باش آشنا هستم و خیلی هم ازش متنفرم
و جواب خیلی از سوالها و حرکت های ما بود بخصوص دوران دانش آموزی
اونم این بود که : مگه درس نداری؟ :(
.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:لطیفه ی جالب,بخند ,فقط واسه خنده,جوک با حال,جوک خنده دار جدید, ] [ 17:9 ] [ زینب ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه